שלום רב. לפני ארבעה חודשים בערך ניחקרתי בחשד לעבירה פלילית. התיק נסגר לפני חודש כמעט מסיבת חוסר ראיות. אני נמצא בתהליך קליטה לעבודה ברכבת ישראל כחלק מהתהליך צריך לעבור סיווג ביטחוני רמה 6. רציתי לדעת אם אוכל להמשיך את התהליך?
בן שלום,
סביר להניח שלא תתקבל לעבודה בשל התיק הסגור.
במידה שתרצה, אתה מוזמן ליצור איתי קשר לשם בחינת האפשרות להגשת בקשה לשינוי עילת הסגירה של התיק לחוסר אשמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכס שלום, במקרה של הרשעה לא תוכל להתקבל לעבודה במשרה ציבורית ולא תוכל לעבוד במגזר הפרטי מול תעשיות ביטחוניות, עד תום תקופת המחיקה (17 שנים לפחות). במקרה של אי הרשעה-ייתכן שלא תקבל סיווג ביטחוני (ת...
המשך תשובה