שלום רב. אחי נמצא במעצר בית כבר שבוע עקב חשד לגניבה. מתי הוא יראה קצין מבחן והאם הוא יאפשר לו לצאת לעבוד?
יותם שלום,
צריך לבדוק האם ביהמ״ש הגביל, בהחלטתו, את משך מעצר הבית או האם הורה על הגשת תסקיר מעצר של שירות המבחן בנוגע לשאלת מעצר הבית.
במעדה שהתשובה ל-2 השאלות הנה שלילית-יש להתייעץ עם הסנגור המכיר את החומר האם יש מקום להגיש בקשה לביטול מעצר הבית, או להקלה בו, כבר עכשיו, או להגיש בקשה ליציאה לעבודה בחלוף 3 חודשים מיום שחרורו למעצר בית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סהר שלום רב, מטרתו של פורום זה הוא ליתן ייעוץ משפטי ראשוני לאזרחים עצורים ובני משפחתם. על מנת ליתן תשובה לשאלתך, עלי לשמוע את כלל הפרטים וכן לפעול מול מקומות המספקים שירות חלופות מעצר בתשלום. הנך ...
המשך תשובה