שלום אני במעצר בית כבר 7 חודשים ואחרי שהגענו לאחרונה לעסקת טיעון העבירות הם אלימות במשפחה ואין להם שום הוכחות או ראיות נגדי לא תעודה רפואית ולא שום עד אחר שמוכן להעיד נגדי מלבד אשתי אני כבר במעצר בית 7 חודשים יש איסור מסויים שמבטל את זה ?
תומר שלום,
לבגירים אין פרק זמן מקסימאלי לשהייה במעצר בית. עם זאת, ניתן לשקול להגיש בקשה לעיון חוזר (ביטול מעצר הבית או הקלות משמעותיות בו) הן בשל חלוף הזמן והן בשל עוצמת הראיות. התייעץ בעניין זה עם הסנגור שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שגית שלום רב, במקרה זה האפשרויות מאד מצומצמות: 1. למצוא מפקחים אחרים. 2. למצוא מסגרת פיקוח אחרת כגון הוסטל, שכירת מאבטחים וכד`. 3. לפנות בבקשה לביהמ"ש ובמסגרתה להסביר את הנסיבות ולבקש כי הנאשם ישה...
המשך תשובה