שלום לך אני עצור מתאריך:13/08/2013 בתאריך:01/09/2013 שוחררתי למעצר בית מלא אני נשוי +3 ילדים אישתי מפקחת עליי שנינו לא עובדים כרגע ומצב הפרנסה והכלכלה בקריסה מה אפשר לעשות אודה לך על תשובתך תודה
שלומי שלום,
בחלוף 3 חודשים מהשחרור-ניתן להגיש בקשה ליציאה לעבודה (במקום נייח ולא בנסיעות, בפיקוח ערב ובליווי הלוך ושוב).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיל שלום רב, במצב שהמשטרה "ממליצה" להגיע לחקירה עם עורך דין אז כדאי מאד לעשות זאת. עוד קודם הגעה לתחנת המשטרה מומלץ להגיע למשרד עוה"ד ולקבל ייעוץ פרטני והכנה מקצועית בטרם חקירה. קיימת חובה להתייצב...
המשך תשובה