אחי עצור כבר כארבעה חודשים, בשבוע הבא אנחנו צריכים לקבל גזר דין. רציתי לשאול מה קורה עם כל החודשים שהוא "בילה" במעצר? האם זה לא נחשב? או שאולי יכולים להוריד לו את זה מהעונש? כאילו הוא כבר ריצה גם ככה את המאסר שהטילו עליו? יש סיכוי כזה? אשמח לתשובה.
דגנית שלום,
המעצר בתיק בהחלט מקוזזת מתקופת המאסר המוטלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב, בשאלתך ציינת שהמשטרה תפסה לך את הדרכון. נתון זה יכול להתיישב עם צו עיכוב יציאה מן הארץ הקיים לחובתך. מכל מקום ולמען הזהירות, מציע לך להגיש בקשה מתאימה למשטרה/לבית המשפט להחזרת הדר...
המשך תשובה