הבת שלי נעצרה לפני יומיים בגלל שנתפסה מעשנת סמים עם חברים. היא לא התקשרה אליי, שמעתי את זה מאבא של חבר שלה. כששאלתי אותה היא אמרה שלא הסכימו לה להתקשר, ושאמרו שרק חבר שלה יכול להרים טלפון להורים. לי זה נשמע מאוד מוזר. הגעתי כמובן מיד ואחרי שעתיים שחררו אותה, ועכשיו אנחנו מחכים לראות אם יהיה משפט. במידה ויהיה, האם אנחנו יכולים לומר זאת במשפט על מנת לקבל הקלה בעונש?
שלום,
החוק מחייב להודיע להורי חשוד קטין בדבר מעצרו.
ניתן לציין זאת במסגרת הטיעונים לעונש, אך העונש לא יושפע מזה, בצורה משמעותית, אלא משיתוף הפעולה של בתכם אצל קצינת המבחן.
לו היה מדובר בדיון בשאלת מעצרה-היה הדבר משפיע יותר על החלטת ביהמ"ש.
במידה שיהיה שיתוף פעולה מלא (מתן בדיקות שתן, השתתפות בשיחות פרטניות וקבוצתיות)-יסתיים התיק ללא הרשעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירן שלום רב, אפשרות לתבוע תמיד פתוחה. השאלה האם כדאי ומה הסיכויים והסיכונים. תשובה לכך מצריכה עיון בחומרים שנתקבלו בעניינך ובפרט בפסק הדין. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי, להוסיף בפרטים, להעביר ...
המשך תשובה