שלום וברכה לעורך דין, בני נמצא במעצר בית בגלל שימוש בסמים וחשד לסחר. יש לו אשה וילדה קטנה, אבל החלטנו שבתקופה הנוכחית הוא יגור אצלי, בעיקר בשביל לא להדאיג את הילדה. כמובן שהוא לא יכול לעבוד עכשיו, אבל האם מגיע לו או לאשתו כסף מביטוח לאומי? תודה
נעמה שלום,
במידה שמדובר במעצר בית ללא אפשרות לצאת לעבוד-אזי מגיעה לו קצבת הבטחת הכנסה מהביטוח הלאומי (כ-1,400₪ לחודש), כולל 6 חודשים רטרואקטיבית.
לפרטים מלאים ולבדיקת הזכאות-עליו להגיש בקשה מתאימה לביטוח הלאומי, בצירוף כתב האישום, הבקשה למעצר עד לתום ההליכים והחלטת השחרור של ביהמ״ש (כל המסמכים מאומתים בחותמת ע״י מזכירות ביהמ״ש).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצה שלום רב, בעיקרון אין מניעה לעצור אדם בגין חוב מזונות הגם ששוהה במעצר בית בגין תיק אחר. עליו לפנות אל הסיוע המשפטי (או לעו"ד פרטי) בכדי להסדיר את עניין חוב המזונות. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה