בני נמצא במעצר בית. האם הוא רשאילצאת מהבית כדי לזרוק את הזבל. מה המרחק שמותר אם כן?
אתי שלום,
השהייה במעצר בית היא עפ״י החלטת השחרור של ביהמ״ש. בהנחה שנקבע שהבן ישהה בדירה/בבית-הרי שאסור לו לצאת משם, גם לא ע״מ לזרוק את הזבל...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זיו שלום רב, בנסיבות המתוארות זכותך (ואולי גם מחובתך) להיוועץ בעו"ד בטרם החקירה והייצוג בדיון המעצר. ככל ואין ראיות המקימות "חשד סביר" עליך לדרוש שחרור ללא תנאי נוסף. בין כך או כך באפשרותך להציג ח...
המשך תשובה