שלום. אני אם חד הורית והבן שלי עומד לעבור למעצר בית, ואני אמורה להיות איתו במשך כל הזמן. האם יש אפשרות לקבל הבטחת הכנסה על הזמן זה?
ענת שלום,
למיטב ידיעתי, רק בגיר השוהה במעצר בית זכאי להבטחת הכנסה ולא הערבים השוהים עמו. תוכלי לברר זאת באחד מסניפי הביטוח הלאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום, במקרים המתאימים אכן ניתן להורות על שהייה במעצר בית ללא מפקחים. הדבר תלוי נסיבות. הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי, להרחיב בפרטים ולקבל ייעוץ פרטני. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה