שלום, אם חבר שלי נעצר ושוחרר בערבות, אני שילמתי את דמי השחרור לערבות. הוא ניסה לברוח והחזירו אותו למעצר. האם אוכל לקבל את כספי דמי השחרור בחזרה?
ליאל שלום,
אני מציע שתמתין חודש ע״י לוודא שהמשטרה/התביעות לא מגישים בקשה לחילוט ההפקדה (וע״מ שלא לתת להם רעיונות לראש) וכן ע״י לוודא שביהמ״ש לא משחרר שוב את חברך ואז תגיש למזכירות ביהמ״ש (ניתן גם בפקס) בקשה להשבת ההפקדה (בהנחה ששמך מופיע על הקבלה כמי שהפקיד).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל שלום רב, בנסיבות המתוארות, לדעתי על בית המשפט לבחון שוב את המפקחים ולאשר אותם מחדש ובמיוחד לאחר קבלת הערר. סביר להניח שגם הפרקליטות תבקש זאת שוב. למען הזהירות אציע לך לפנות בכתב אל עוה"ד של הנא...
המשך תשובה