נקבע לי חודש מעצר בית למרות שאני תושבת חוץ וכל המשפחה שלי נמצאת בארצות הברית, חוץ מבת דודה שלי שנמצאת כאן בארץ. איך אני יכולה לערער על ההחלטה? למי פונים?
שושנה שלום,
במידה שיש הצדקה להגשת ערר, ניתן להגישו ביהמ״ש המחוזי (במידה שכתב האישום הוגש לבימ״ש השלום) או לביהמ״ש העליון (במידה שכתב האישום הוגש למחוזי).
אינני יכול להעריך את סיכויי הערר ללא פרטים בדבר העבירות בהן הואשמת, עוצמת הראיות והמלצת שירות המבחן (אם ניתנה).
את יכולה לפנות אלי, ישירות, ואשמח לסייע ולהעריך עבורך את סיכויי הערר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב, ככלל, על המשטרה להביא עצור בפני שופט מעצרים בתוך תקופה שלא תעלה על 24 שעות מרגע המעצר. עם זאת, ישנם חריגים המאפשרים למשטרה להאריך את פרק הזמן כגון : אישור קצין להאריך את המעצר ב - ...
המשך תשובה