אני אשת אסיר האם מגיע לי הבטחת הכנסה או עזרה מהמדינה ? אני בלי ילדים בנתיים אבל מחזיקה לבד את הבית וכל הכלכלה.. אשמח לתשובה 😊
בת אל שלום,
צר לי, אבל אין לי מושג.
נסי לבדוק באתר הביטוח הלאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה שלום רב, מצב רפואי של עצור מהווה שיקול אחד מבין מספר שיקולים המצדיקים שחרור עצור ממעצר. לשב"ס יש מערך רפואי וביכולתו לתת מענה רפואי לכלל העצורים ולכן בתי המשפט לא נוטים לשחרר עצורים בשל מצב רפ...
המשך תשובה