כשהגעתי לעבודה באבטחה של הרכבת חיכו לי שני שוטרים ששמו עליי אזיקים ולקחו אותי לתחנת משטרה. במהלך החקירה גילו שטעו בזיהוי, האם יש לי עילה לתבוע פיצויים מהמשטרה?
אהרון שלום,
בהנחה שמדובר ברשלנות בשל הקלדה שגויה של מס' ת.ז. - בהחלט יש מקום להגשת תביעה קטנה. הייתי תובע סכום של כ-5,000 ש"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סמי שלום, שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה שאינו מיועד לחישוב תקופת מאסר. על מנת לחשב תקופת מאסר יש לבחון את טופס השהייה משב"ס. בהצלחה. שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה