הייתי במעצר בית של שלושה חודשים שנגמר לפני שבוע. עוד לא הסתיים המשפט נגדי. אני יכול בתקופה זו לנסוע לחו"ל לטיול של שבוע? איזה ערובות צריך להציג? תודה רבה
ארנון שלום,
כל עוד המשטרה או ביהמ״ש לא הטילו עליך איסור יציאה מהארץ (הדבר אמור להיות רשום בפרוטוקול הדיון, בו שוחררת בתנאים) ולא נדרשת להפקיד את דרכונך (או להצהיר כי אין ברשותך דרכון)-אין מניעה, מבחינת התיק האמור, כי תצא לחו״ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רן שלום, באפשרותך להגיש תלונה כנגד השוטרים המעורבים ובפרט כנגד הקצין אל היחידה לתלונות הציבור על המשטרה וכן אל מפקד התחנה הרלוונטית. בדרך כלל אני מייעץ להמתין להחלטות בתלונות ורק לאחר מכן לשקול תב...
המשך תשובה