לפני מספר שנים נעצרתי בהפגנה נגד ההתנתקות. בסוף שוחררתי ולא הוגש כתב אישום. האם מדובר במעצר שמשאיר רישום פלילי למרות שלא נשפטתי ולטענתי לא ביצעתי כל עבירה?
יוחאי, שלום!
התשובה היא זה תלוי. במידה ונפתח נגדך תיק פלילי, שנסגר במשטרה באחת העילות שהחק מאפשר לקצין משטרה לסגור את התיק במקרה דנן: חוסר ראיות טו חוסר עניין לציבור, ייתכן ויש לך רישום משטרתי פנימי, ולא רישום פלילי. במידה ולא נפתח נגדך תיק, הרישום שלך נקי לחלוטין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רינה שלום רב, עלי לקבל פרטים נוספים בכדי שאוכל להשיב לשאלתך ובפרט באיזו עבירה מדובר. מוזמנת לפנות אלי באופן ישיר ולהשלים בפרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה