אדם נמצא במעצר עד תום ההליכים ואין לו משפחה ולא הכנסה האם הוא זכאי לקבל קצבה מביטוח לאומי בכדי להתקיים בכלא ?
דוק שלום,
המדינה אינה משלמת לעצור אלא מספקת לו את צרכיו הבסיסיים.
למי שיש קרובי משפחה/חברים שיכולים להעביר כסף לחשבון הבנק שלו-יש דרך לקנות מוצרים בקנטינה של הכלא. ולמי שאין-אז לא. אין כאן כל הפליה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רויטל שלום, בהחלט קיימת אפשרות חוקית לשחרור עצור לצורך השתתפות באירוע משפחתי וזאת באמצעות הגשת "עתירת אסיר" מנהלית לביהמ"ש המחוזי. עם זאת, ספק רב אם ניתן לעמוד בסד הזמנים הקצר עד למועד האירוע. בבר...
המשך תשובה