האם מותר לכלוא אדם בכלא לכמה ימים בתא עם מצלמות כאשר זה פוגע בפרטיות והאינטימיות שלו?
אסנת שלום,
מכיוון שמטרת המצלמות היא לוודא שהעצורות אינן פוגעות בעצמם ובהנחה שקיימת אפשרות להימנע מצילום עשיית צרכים ומקלחת (ע״י סגירת וילון), הרי שהפגיעה בפרטיות היא אינה ברף הגבוה ולתכלית ראויה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אולגה שלום, עצור זכאי למתורגמן בשלב החקירה ובדיוני המעצר. באפשרות העצור לפנות לביהמ"ש שיימנה לו סנגור הדובר את שפתו. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה