להתחזות לאחד החברים כדי לבדוק האם כועסים עליי זו הונאה?
אורן שלום,
במידה שלא היה במעשה שעשית מרכיב של ניסיון להונות או לקבל דבר במרמה ובמידה שלא התחזית לעובד ציבור (במידה שהחבר הוא עובד ציבור)-הרי שאין במעשה שעשית משום עבירה (הגם שהוא, כמובן, מעשה בלתי מוסרי ובלתי חברי). עם זאת, במידה שגרמת לחברך נזק במעשה שביצעת-ייתכן שתהיה לו כלפיך עילת תביעה אזרחית בהתאם לעוולת הרשלנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לצורך הקלה בתנאי שחרור נדרש כי יחלוף "זמן ניכר" מאז החלטת השחרור. בדרך כלל מדובר בתקופה של לפחות 4-5 חודשים. עם זאת הואיל ומדובר בבקשה לחלון התאווררות, ניתן להגיש בקשה ולנמק מדוע יש צורך ...
המשך תשובה