שלום, 1. האם יש קרטריונים לקבלת דמי ביטוח לאומי בזמן מעצר בית ? 2. בני בן 19 לא עשה צבא (פטור) עבד שבועיים לפני שנעצר (קיים תלוש), האם זכאי לדמי ביטוח לאומי במעצר בית ?
לא שידוע לי, כל עוד הוא בגיר ומעצר הבית שלו הוא מוחלט (למעט יציאה ל"התאווררות").
למיטב ידיעתי, מותר להגיש תביעה עד 6 חודשים אחורה מיום הגשת התביעה.
למיטב ידיעתי, אין קשר לשאלה אם עבד קודם או לא.
אך אינני בקי בתחום-אז אל תתפסי אותי במילה.
מוטב תבררי את הזכאות באתר הביטוח הלאומי או גשי לסניף עצמו ושאלי שם.
במידה שתקבלי מידע מפתיע-נא שתפי כאן (בהמשך לפוסט שלי) את המידע ע"מ שקוראינו ואני נוכל להחכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זוהר שלום רב, שאלתך כללית מידי בכדי להשיב אז רק אציין ואציע לכל משוחרר ממעצר להיוועץ בעורך דין פלילי אשר יסביר לו את ההליך הצפוי לו בהתאם לנסיבות הקונקרטיות של ההליך בעניינו, להכיר ולדעת את זכויותיו ...
המשך תשובה