שלום, אני שוהה במעצר בית. צריכה להגיע לבימ"ש לתעבורה לדיון במשפט על מהירות מופרזת. האם זה אפשרי? למי צריך לפנות כדי לקבל אישור? תודה רבה
פאני שלום,
אם יש לך הזמנה לדיון-את יכולה לצאת לביהמ״ש (ולשם בלבד) בליווי אחד הערבים המפקחים ועליך לחזור הביתה מיד בתום הדיון. קחי את ההזמנה איתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה שלום רב, מצב רפואי של עצור מהווה שיקול אחד מבין מספר שיקולים המצדיקים שחרור עצור ממעצר. לשב"ס יש מערך רפואי וביכולתו לתת מענה רפואי לכלל העצורים ולכן בתי המשפט לא נוטים לשחרר עצורים בשל מצב רפ...
המשך תשובה