בעלי נהג באופן חד פעמי בפסילה בדרך הביתה מעבודה. עקב פנצ'ר באופניים חשמליות שלו. הוא כבר בפסילה 3 שנים נשאר 10 ימים לסיום התנאי. קיבל מאסר בית מלא עד לסיום ההליכים. הוא עובד מדינה בבית חולים. ומאוד רוצה לחזור לעבודה. הוא במעצר בית כבר 5 ימים. מתי יהיה אפשר להגיש בקשה ליציאה לעבודה ומה הסיכוי שזה יקרה?
אלינה שלום,
תפני, בבקשה, את השאלה שלך לפורום תעבורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, עפ"י החוק רשאית המשטרה להחזיק עצור לצורכי חקירה עד לפרק זמן של 24 שעות. בפרק זמן זה על המשטרה להחליט אם לשחרר את העצור בתחנה או להביאו בפני שופט לדיון הארכת המעצר לצרכי חקירה ("מעצר ימי...
המשך תשובה