בעלי היה 5 ימים במעצר ימים והיום קיבל מעצר בית 10 ימים...האם אני יכולה לגשת לתחנת משטרה ולבטל את מעצר הבית?
שלום רב,
מעתר בית למשך 10 ימים רק בית משפט מטיל ולא קצין משטרה (שמוגבל לתקופה של 5 ימי מעצר בית).
לכן, רק ביהמ״ש מוסמך לבטל או לקצר את התקופה והדבר נעשה בדרך של בקשה לעיון חוזר (אם נשתנו הנסיבות או נתגלו עובדות חדשות) או בדרך של ערר לביהמ״ש המחוזי.
עדיף שתפני לסנגור המטפל ותתייעצי עמו בנושא.
במידה שתרצי, אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עידו שלום רב, אתייחס לשאלותיך הספציפיות בנוגע למקרה של אחיך. הזכויות הבסיסיות בשלב הראשוני של המעצר - בהתאם לחוק, לאחיך עומדות מספר זכויות עיקריות : הזכות להיפגש עם עורך דין בהקדם האפשרי ולקבל...
המשך תשובה