נעצרתי לפני 5 ימים בחשד לעבירת אלימות, והמשטרה מבקשת להאריך את המעצר בפעם השנייה לצורכי חקירה. האם אפשר לבקש שחרור למעצר בית פיקוח אלקטרוני?

אלבי שלום,
שחרור באיזוק אלקטרוני בשלב המעצר לצרכי חקירה הוא חריג ומוקשה. על כן עדיף לבקש מבית המשפט להורות על שחרור לחלופת מעצר חזקה הכוללת ערבים מתאימים ומעצר בית במיקום מרוחק ממקום האירוע והמתלונן.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום, למיטב ידיעתי מערך שב"ס מעניק זכויות וטובות הנאה באופן דומה ושוויוני כמו עצורים אזרחי ישראל. עם זאת, קיים שוני בשל מגבלת השפה ולמשל אזרח זר שאינו דובר עברית לא יכול להשתתף בהליכים טיפול ו...
המשך תשובה