אני ובעלי נמצאים בהליכי גירושים זמן רב. לצערי התברר לי בדרך הקשה שהוא גנב לי פנקס צ'קים. כדי לנקום בי, הוא מפזר בשמי צ'קים על סך סכומים גבוהים ללא כיסוי. בשל כך הוצא נגדי צו מעצר מההוצל"פ. אני בטוחה שניתן להוכיח את חפותי, אבל עד אז - איך נמנעים ממעצר?
גיתית שלום,
נא הפני את שאלתך לפורום הוצל״פ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף שלום רב, הנסיבות המתוארות בשאלתך הן חמורות מאד. אין זה מתקבל על הדעת כי המשטרה תאזוק\תעצור אדם בשל כך שהתלונן כנגד מי מאנשיה. עליך לפנות בתלונה למח"ש (שהרי התנהלות אותו קצין עולה כדי עבירה פל...
המשך תשובה