שלום רב, עבדתי קרוב ל 5 שנים בחברת תעופה. לפני כחודשיים זומנתי לשימוע בעקבות עבירה על נהלי בטיחות בטיסה לכאורה. כשנשאלתי בע"פ אם ביצעתי את המטלה הבטיחותית ציינתי שכן, וגם בשיחת השימוע שהתקיימה כשבועיים אחרי המקרה ציינתי שבצעתי את המטלה ולא עברתי על נהלי הבטיחות. החברה החליטה שביצעתי את העבירה ובנוסף נטען בסיבת הפיטורין לחוסר אמינות. לטענתי הפיטורים אינם מוצדקים, החברה לא הביאה שום הוכחות המצדיקות את טענתה ולמעשה ההחלטה אינה מבוססת עובדות , כי אם השערות או תחושות.מנגד גם לי אין דרך להוכיח שפעלתי כשורה, מלבד גרסתי שניתנה בטלפון ובשיחת השימוע. לאחר הפיטורין הגשתי ערעור בפני סמנכ"ל השירות בחברה, שזו לא ראתה לנכון לשנות את ההחלטה. מיותר לציין שהתחושות שלי מאד קשות, מרגיש שנעשה לי עוול, מרגיש שלמעשה אני שעיר לעזאזל וכי ההחלטה בענייני נבעה משיקולים אינטרסנטיים להגן על מנהל שירות בטיסה שגם היה אחראי למטלה והוא בניגוד אליי גם הודה שלא ביצע אותה והוא עובד קבוע שיוצא מכל הסיפור נקי
שלום,
יש לברר לעומק את טענותייך ובמידת הצורך להגיש תביעה להורות על ביטול הפיטורים.
ממליצה לפנות לייעוץ פרטי.
בברכה,
קליה ליפקין, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו שינוי מודל תגמול יכול להוות הרעת תנאים מהותית ושינוי תנאי עבודה אסורים לאשה בהריון. אולם עדיין יש לבדוק שככל שמדובר בהרעת תנאים היא הרעת תנאים מהותית. מומלץ לפנות לייעוץ פרטני בנושא. ...
המשך תשובה