שלום. בדירה שאני משכיר נדקר אדם והמשטרה תפסה את הדירה והיא נמצאת ברשותה כעת. בנוסף, קיים פיגור של תשעה ימים בתשלום שכ"ד. אחד השוכרים נשלח למעצר בית שלא בדירה. והשני כלל לא ידע על מה שקרה בדירה. לאור המתואר, מה באפשרותי לעשות על מנת להוציא את השוכרים מהדירה, מבלי שייחשב כיוזמה מצידי להפרת ההסכם? תודה
שי שלום,
יש להגיש לבית המשפט תביעה לפינוי מושכר וזאת לאור הפרת ההסכם.
רצוי להגיש את התביעה בהקדם וזאת על מנת להתחיל בהליך.
מוזמן לפנות באופן אישי במידת הצורך.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לכתוב למשכיר מכתב ולשלוח בדואר רשום/ באמצעות שליח שבו אתם דורשים את תיקון הליקויים תוך מס` ימים, אחרת אתם רשאים לבטל את ההסכם ודורשים את השיקים חזרה. בנוסף יש לתעד הליקויים בתמונות/ סרטונים וכן ...
המשך תשובה