שלום לעו"ד גולדצויג, אני גרה עם שני שותפים בבית בבעלותי. מדובר בדירה שירשתי מסבתי, ואני סטודנטית ומתקיימת משכר הדירה שהשותפים משלמים. לאחרונה נוצר מצב בבית בו השותף והשותפה פיתחו מערכת יחסים אני מרגישה שאני חיה עם זוג. זה לא מצב נעים, בעיקר בגלל העובדה ששניהם זרים לי, ואני מרגישה מאוד לא נוח בבית שלי. הם לגמרי השתלטו על הבית, חיים בחדר אחד, יושבים בסלון המשותף רוב הזמן ועורכים ארוחות ערב רומנטיות. אני מאוד מעוניינת לצאת מהמצב הזה. האם אני יכולה לפנות אותם? אגב, ביקשתי מהם כבר כמה פעמים, בנחמדות כמובן, אם הם יכולים אולי למצוא דירה משלהם, אבל הם ממש לא רוצים לעזוב את הדירה!
שלום רב,
ככל והשוכרים מפרים את תנאי השכירות ו/או במקרה שההסכם השכירות תם, אזי ניתן לפעול לפנות.
בכל שאלה נוספת מוזמנת לפנות באופן אישי
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב,
ככל והשוכרים מפרים את תנאי השכירות ו/או במקרה שההסכם השכירות תם, אזי ניתן לפעול לפנות.
בכל שאלה נוספת מוזמנת לפנות באופן אישי
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) יש לבדוק בהסכם השכירות מה המועד לתשלום ולאחר כמה ימי איחור נחשב הדבר להפרת הסכם. 2) לא ניתן לדרוש את תשלום דמי השכירות בדרך אחרת ככל ולא סוכם בהסכם. מוזמן לפנות לייעוץ פרטני ...
המשך תשובה