ירשתי יחד עם בן דוד שלי דירה בחולון ואנחנו רשומים בה חצי חצי. אני בחובות וממש חייב למכור את החלק שלי כדי לסגור אותם, אבל בן דוד שלי פשוט תוקע הכל . הוא לא מוכן לשמוע על מכירה, מסרב לקנות את החלק שלי וגם לא מסכים שנתקשר עם מתווך או שנשכיר אותה למישהו חיצוני כדי שנתחלק בהכנסות. הדירה עומדת ריקה כבר חצי שנה ואין עם מי לדבר. רציתי לדעת מה האפשרויות שלי במצב כזה?
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף ולחייב אותו למכור את הנכס לצד ג' במידה והוא לא מעוניין לקנות ממך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דרישת המשכיר הינה חריגה מאוד. ממליץ לפנות למשטרה בכל איום לפגיעה באדם או רכוש וכך אך למנוע או לצמצם כל נזק עתידי. הטלת האחריות היא שאלה מורכבת שיש צורך לבחון כל מקרה לגופו לרבות התנהלות השוכר והמשכי...
המשך תשובה