אני שוכר דירה עם שותף,שנינו סטודנטים ובגלל משבר הקורונה נפגעו לנו ההכנסות משמעותית, כך שהגענו למצב שאין לנו מאיפה לשלם שכר דירה אז חזרנו לגור אצל ההורים. נשארו לנו 3 חודשים לשכירות ובעל הבית מוכן שנמצא דיירים חדשים אבל אין היענות מאנשים והוא לא מוכן להוריד לנו את דמי השכירות וגם לא לוותר לנו שגם ככה אנחנו לא נמצאים שם כבר חודש. והחודש הזה כבר שולם אבל זה החוזה. מה ניתן לעשות?
.jpg)
1) בשלב זה אין כל החלטת ממשלה שנוגעת לסוגיה זו.
2)אך יש לבדוק האם קיימת אפשרות בהסכם השכירות להודיע מראש על עזיבה ללא הבאת שוכר חלופי.
3) ככל ולא תתקבל החלטה בנושא ואין לכם אפשרות לצאת מההסכם בהתראה מראש הדרך היחידה היא להביא שוכר חלופי או להמשיך לשלם עד סיום הסכם השכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוך על דרך המכירה לצד ג`. לא ניתן לחייב אותך להישאר שותפה בדירה עם אחיך. זמן ההליך מאוד משתנה תלוי בהרבה משתנים ( בית המשפט, שיתוף פעולה, הגעה להסכמות בזמן ההליך וכו`)...
המשך תשובה