לאחר החלטת בית משפט על סיום התקשרות שכירת דירה בסוף החודש ולאחר ששלחתי דואר רשום משיחתי איתם הם לא מתכוונים להתפנות מה עליי לעשות?
נתי שלום,
לא ברור לי באיזה שלב אתה נמצא.
ככל וטרם הוגשה תביעה לפינוי מושכר, יש להגישה בהקדם וזאת על מנת לקבל צו פינוי.
ככל והוגשה תביעה וניתן צו פינוי - יש לפתוח תיק הוצלפ לשם ביצוע הפינוי עצמו.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לקבל פרטים נוספים על מנת לענות לך עניינית. במידה ו הושכר מפר את הסכם השכירות כאשר הוא לא משלם את דמי השכירות המלאים, ייתכן ועומדת לך הזכות להגיש תביעה לפינוי מושכר ...
המשך תשובה