שלום וברכה אני בעל דירה ויש לי זוג דיירים שוכרים שנקלעו להליכי גירושים והם כרגע פרודים, הם לא שילמו כבר חודשיים שכירות והפרו חוזה, כל אחד מבני הזוג מתנער מהתשלום, והם טוענים שהם שהם לא חיים בדירה ואני שיודע שזה שקר, החפצים שלהם עדיין שם, האם אני רשאי להשתלט על הבית?
השארת טלפון וקיבלת התייחסות גם טלפונית.
לא ניתן "להשתלט" על הבית, מבלי שקיבלת את המפתחות והרשאה מפורשת.
יש להגיש תביעה לפינוי (יום חמישי האחרון לפני פגרת ביהמ"ש יוצא 19.7.18) רצוי להמציא את כתב התביעה לנתבעים לפחות 30 יום לפני).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לפנות במכתב התראה לבעל הדירה בדרישה לתיקון הנזקים ובנוסף להביא לידיעתו את התנהלות השוכרים. אין לכם אפשרות להתערב בקיום הסכם בין בעל הדירה לבין השוכרים אך יש פעולות שניתן לבצע כנגד בעל הדירה והש...
המשך תשובה