שלום? הנני ואימי יפולש מאז 1993 לדירת ר"פ בשכונת מוסררה ירושלים נכון לעכשיו הודיעו לנו שאם לא נרכוש את הבית ב-700000 [ ערך שוק ריאלי]נפונה מהנכס, מדובר בכך שניתנה לנו זכות רכישה ב-2007 לרכוש את הנכס ב260000 ש"ח ומי שלא עמדנו בתנאים של רכישה ואיחרנו מועד תשלום התבטלה העסקה בטענה שעשו עימנו טעות בכך שנתנו לנו זכויות קניה עם הנחות של תושבי שכונה. נאלצנו להשקיע כספים רבים בחיזוק המבנה והפיכתו לראוי למגורים. וזאת בידיעה שזה בית לחיים. טענותינו הושמעו והתנהלו בצמוד עם עמידר תוך כדי וועדות, שיחות טל, ביקורים בבית והסכמים שלא עמדו בהם. מדובר באם ובנה אשר עברו מסכת חיים קשה ושילמה תג מחיר חברתי של שכונת מוסררה.
רני שלום,
לא ברורה השאלה.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ככל והטענות שלו לא מוצדקות, ממליץ להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, ניתן לסיים את ההליך בתוך כ-3 חודשים. 2. לא, ככן ואתה מעוניין לדרוש גם סעד כספי, עליך להגיש תביעה אחרת בהליך ארון יותר. 3. מ...
המשך תשובה