שלום אני משכיר דירה כבר 4 שנים וקיבלתי אותה צבועה. הדירה כעת צריכה שוב צביעה מחדש ובעלת הבית לא מוכנה בשום אופן לצבוע ואומרת שעליי לצבוע את הדירה. אמרתי לה שנכניס סעיף שאם היא לא צובעת כרגע את הדירה אז גם בעת עזיבתי את הדירה אני לא צריך לצבוע. על מי חלה חובת הצביעה ואיך נהוג? תודה רבה
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לאמור בהסכם.
בדרך כלל על השוכר להשיב את הנכס כפי שקיבלו ולמעט בלאי סביר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לתת לך תשובה עניינית, צריך לראות מה היו הבקשות/ ההחלטות בתיק. במידה וניתן צו לפינוי הנכס אפשרי לפנות אותך באמצעות קבלן הוצאה לפועל. לקבלת ייעוץ פרטני מוזמנת לפנות אליי...
המשך תשובה