שלום. עברנו לפני חודש וחצי לדירה שכורה במושב, הבית שלנו זו וילה גדולה שמחולקת לשני בתים. לפני שנכנסנו לדירה בעל הדירה אמר לנו שיהיה לנו מאוד נעים ושקט. אחרי כמה ימים התברר לנו שהשכנים יושבים בחוץ כל לילה, עד אחת בלילה מדברים בקול, צוחקים, הם יושבים שם לפחות ארבעה מבוגרים ולא מתחשבים כשאנחנו מבקשים שקט. החלונות לא מבודדים ולא חוסמים את הרעש. האם אנו יכולים לבטל חוזה ולצאת? אציין כי חתמנו על חוזה סטנדרטי.
.jpg)
ככל ותצליחי להוכיח שהמצב היה ידוע למשכיר לפני שחתמתם על ההסכם בהחלט קיימת לך עילה לביטול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) קיים חוזה משנת 2013 שהארכתם אותו בכל תקופה. 2) על מנת לפנות את הנכס עליך לקבל צו שיפוטי ויש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז וככל וגם לאחר מתן פסק הדין השוכר לא מפנה, יש צורך לפנות להוצאה...
המשך תשובה