שלום רב ותודה על העזרה. שכרנו דירה וכבר יצאנו ממנה לפני שבועיים. הבעיה שבעלת הדירה מסרבת להחזיר לנו את צ'ק הביטחון וגרוע מזה מאיימת להפקיד אותו לחשבונה. הבעיה שהיא רוצה להפקיד אותו בטענה שהרסנו לה שולחן פינת אוכל השיא השאירה מבחירתה בדירה כי רצתה למכור אותו. והשולחן לא מוזכר בחוזה עצמו ובאף סעיף ושום מקום. האם יש לה את הזכות להפקיד את הצ'ק או שיש לנו פה הילה לתביעה? תודה לעונה.
שלום רב,
ניתן להתגונן אל מול טענת המשכירה.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
למרות שכתבתם את עניין הניתוק בהסכם, לא הייתי ממליץ לך לעשות זאת. בתי המשפט לא אחת, נדרשו לתת דעתם לעניין ניתוק מים/חשמל ע"י המשכירים, וחייבו את המשכירים לחבר חזרה את המושכר למים/חשמל ואף חייבו את המ...
המשך תשובה