כשחתמתי על חוזה עם השוכר הוא צירף צ'ק ביטחון להבטחת התשלומים השוטפים ושמירה על תנאי החוזה. כעת בתום החוזה הוא מסרב לעזוב ולא שילם שכירות כבר חודש. האם במצב הזה יש לי הזכות להפעיל את צ'ק הביטחון?
יש לבדוק בהוראות הסכם השכירות מה התנאים למימוש צ'ק הבטחון ובמקביל ניתן לנקוט בהליכים משפטיים לפינוי הדייר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ מאוד במידה והוא לא מוצא את השטר, להחתים אותו על מסמך בו חשוב לציין את סיום ההתקשרות ושאין לו טענות כלפיך ושהוא מתחייב שלא לעשות כל שימוש בבטוחה ובמידה והוא מאתר אותה הוא מתחייב להשיב לך באופן מ...
המשך תשובה