כשחתמתי על חוזה עם השוכר הוא צירף צ'ק ביטחון להבטחת התשלומים השוטפים ושמירה על תנאי החוזה. כעת בתום החוזה הוא מסרב לעזוב ולא שילם שכירות כבר חודש. האם במצב הזה יש לי הזכות להפעיל את צ'ק הביטחון?
יש לבדוק בהוראות הסכם השכירות מה התנאים למימוש צ'ק הבטחון ובמקביל ניתן לנקוט בהליכים משפטיים לפינוי הדייר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) התקנת מצלמות מכספי הועד צריכה לקבלת את הסכמת אסיפת הדיירים. 2) ככל ולא דרשו מכם השוכרים תשלום נוסף אין כל סיבה להפר את ההסכם השכירות. ככל וקיימת לכם האפשרות להחליט האם לחדש חוזה תחליטו האם אתם מע...
המשך תשובה