שלום, אנו מפונים מהדירה בה אנחנו שוכרים באמצע החוזה. בעלת הבית חוזרת לגור בבית. במהלך שהותנו שם (שנה וחודשיים) הסתיים בלון גז וישנו בלון נוסף מלא.(בלונים גדולים). האם היא רשאית לבקש מאיתנו לקנות עבורה בלון גז ? אין שום איזכור על כך בחוזה , רק סעיפים כלליים על צריכה בזמן ההסכם וגם רק על מיסים, מים, חשמל ומה שנהוג. אודה לתשובה בנושא. תודה
.jpg)
יש לבחון את הסכם השכירות על מנת לענות עניינית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה לפינוי מושכר שנמצא בבאר שבע יוגש לבית משפט השלום במחוז דרום ולא ניתן להגיש בבית משפט השלום בתל אביב, מוזמנת לפנות אליי בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר יש לי ניסיון רב בנושא עו"ד אלדד אמת...
המשך תשובה