אני שכרתי דירה לפני כשנה.בחוזה חתמנו אני והמשכיר שתהיה לי זכות למגורים שנה נוספת בדיוק באותם תנאים במידה שאעמוד בכל תשלומיי והיתחייבויותיי .למרות שעשיתי כן,המשכיר מסרב לקיים את מימוש האופצייה ומבקש שאעזוב הנכס בתום החוזה.מה אפשרויותי המישפטיות וזכויותיי ?
איתן שלום,
ניתן לפנות לבית משפט בסעד לאכיפת הסכם, ככל שתרצה להמשיך ולקיימו.
לחילופין, אתה יכול לתבוע את המשכיר בגין פיצויים על הפרת הסכם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה ולא קיימת לשוכר אופציה להארכת ההסכם, ממולץ להודיע זמן סביר מראש ושלוש חודשים הם בהחלט זמן סביר והוגן...
המשך תשובה