אני שכרתי דירה לפני כשנה.בחוזה חתמנו אני והמשכיר שתהיה לי זכות למגורים שנה נוספת בדיוק באותם תנאים במידה שאעמוד בכל תשלומיי והיתחייבויותיי .למרות שעשיתי כן,המשכיר מסרב לקיים את מימוש האופצייה ומבקש שאעזוב הנכס בתום החוזה.מה אפשרויותי המישפטיות וזכויותיי ?
איתן שלום,
ניתן לפנות לבית משפט בסעד לאכיפת הסכם, ככל שתרצה להמשיך ולקיימו.
לחילופין, אתה יכול לתבוע את המשכיר בגין פיצויים על הפרת הסכם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לפנות במכתב התראה לבעל הדירה בדרישה לתיקון הנזקים ובנוסף להביא לידיעתו את התנהלות השוכרים. אין לכם אפשרות להתערב בקיום הסכם בין בעל הדירה לבין השוכרים אך יש פעולות שניתן לבצע כנגד בעל הדירה והש...
המשך תשובה