שלום, אדם מנסה להשתלט על קרקע שבבעלותי ע"י הנחת ציוד במקום, פניתי את הציוד מספר פעמים וביקשתי לא לעשות זאת יותר, לאחר שהאדם המשיך בניסיונותיו החרמתי את הציוד. האם אני מבצע עבירה? תודה
אורי שלום,
ישנו איסור על עשיית דין עצמי. המלצתי הינה להוציא את הציוד מחוץ לתחום שבבעלותך וככל שיש צורך להגיש תביעה לבית המשפט.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) בעל הדירה יכול לפנות אותך מהנכס רק כאשר ניתן כנגדך פסק דין לפינוי ונפתח תיק הוצאה לפועל לביצוע הפינוי- בשל המצב המיוחד בארץ לא ניתן לפתוח בכל ההליכים. 2) ככל ואתה נשאר בדירה אתה בעצם נשאר ללא הסכמ...
המשך תשובה