היחסים ביני לבין בעלי הבית הולכים להסתיים על הצד הרע בעקבות אי הבנה לגבי המשך השכרת הדירה (הסיפור הוא ארוך אך מה שבטוח שעל פי החוזה החוק הוא לצידי ללא שום ספק). השאלה שלי האם בעלי הדירה יכולים להשתמש בצ'ק פיקדון בתור סוג של "נקמה" ולקבוע לגבי דברים בבית כי הם הושחתו. צריך לציין שנשארתי בדירה רק כשנה וכי אין שום נזקים וכי אני הולכת להחזיר את הדירה בדיוק באותו מצב שאותה קיבלתי.
שלום רב,
ניתן לעשות שימוש השיק פיקדון רק במידה וישנו הצדק לכך.
ככל שהשיק מופקד שלא בזכות ניתן להחזירו ולהתנגד בהוצאה לפועל לביצוע השיק.
ככל שיש צורך מוזמנת לפנות אליי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעניין השכירות, יש צורך לקבל פרטים נוספים כדי לתת ייעוץ פרטני, אבל בהחלט זו בעיה משפטית. מאוד תלוי בזמן, האם אתה מקבל חלק מדמי השכירות, בנסיבות וכיוצ"ב...
המשך תשובה