נתתי אופצית שכירות לדייר באותם תנאים לשנה נוספת . בדיעבד אני מבין שעשיתי טעות מבחינתי ואני מתחרט. האם קיימת אפשרות לדרוש תנאים שונים לקראת השכירות לשנה נוספת?
יאיר שלום,
ככל שישנה תקופת אופציה בהסכם עליך למלא אחר תנאי ההסכם ולא ניתן לשנותן בתקופת ההסכם.
ככל שתקופת הזכירות מסתיימת ניתן לקבוע תנאים חדשים.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תשלומי דמי השכירות הם בהתאם למועדים הקבועים בהסכם. יחד עם זאת, תבדקי בהסכם השכירות את עניין ההפרה יסודית. כיוון שבדר"כ קובעים שאיחור שעד X ימים לא יחשב כהפרת יסודית וכך את מתגברת על האיחור של היומי...
המשך תשובה