היי, אחותי בנתה על שטח שירשתי מאבי כבר 20 שנה וכמו כן החתימה אותי על חוזה ויתור על זכויותי בשטח כשהייתי מאד צעירה אבל לא קטינה ,אני כמובן הושפעת מאחותי וחתמתי לה בלי להתיעץ עם עו"ד ובלי לקרוא את החוזה כיום אני מתחרטת מאד על כך ורוצה את הנכס לעצמי ומרגישה מנוצלת הנכס בטאבו על שמי מה הסיכויים לפנות אותה המנכס ומה אתם ממליצים לעשות במקרה כזה
ניתן מענה טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ואת לא משלמת את דמי השכירות במלואם ובמועד הקבוע את מפרה את הסכם השכירות בהפרה יסודית. בחוק לא נקבע האם מותר למשכיר לנתק את החשמל או לא אך בפסיקה נדונה רבות שאלה זו ובית המשפט נוטה שלא לאפשר לבעלי...
המשך תשובה