יש לי דירה שאני משכיר אותה חתמתי חוזה עם זוג. שבוע לפני הכניסה לדירה הם אומרים שרוצים לבטל חוזה כי הדיירים שגרים שם קודם לא רוצים לפנות את הדירה.. מה עליי לעשות האם הדיירים שגרים שם קודם יכולים להשאר שם ללא רשותי? אני יכול לפנות אותם בכוח? אני יכול לתבוע אותם? אני יכול לתבוע את הדיירים החדשים שביטלו חוזה? מה עליי לעשות?
שלום רב,
מומלץ להגיש תביעה לפינוי מושכר כנגד מסרבי הפינוי, בהקדם האפשרי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נניח שהמשכיר לא ידע על השיפוצים אך קיימות תקלות רבות בדירה שהמשכיר לא מתקן קיימת לך האופציה להתריע בפניו וככל שזה לא יעזור ניתן להודיע על עזיבה או לחילופין להישאר בדירה ולהגיע להסדר בנושא דמי השכירות...
המשך תשובה