אני משכירה דירה לשוכרת בעייתית . לא משלמת בזמן . צברה חוב לוועד הבית (וועד הבית רוצה לתבוע אותי) . החוזה עד סוף פבואר . אינני מעוניינת להאריך לה את החוזה. ברצוני שהיא תפנה את הדירה בסוף החוזה. יש לי חשש שהיא תעשה לי בעיות בפינוי. מה עליי לעשות האם עליי להחתים אותה על טופס לפינוי חודשיים מראש? ואם היא לא תסכים להתפנות . למי אני פונה ?
שלום רב,
במידה ושוכר אינו מפנה בתום תקופת השכירות, יש להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ע"פי החוק תשלום דמי הועד מחושבים לפי גודל הדירה. אך יש לבדוק אתההסכמות בתקנון הבית המשותף ו/או החלטות ועד קודמות מתייחסות לכך. ...
המשך תשובה