שלום רב, השכרנו את דירתנו לתקופה של 7 חודשי, ללא אופציה להאריך כיוון שאנו מתחילים שיפוץ בנכס. העניין סוכם מראש עם הדיירים וכמובן מצוין בחוזה. היו אמורים לצאת מהדירה ב 25/1 וביקשו להאריך עד לסוף החודש. נכון להיום, 28/1 טרם מצאו דירה וביקשו להאריך והודענו שאין אפשרות כזו ואנו עלולים לשאת בהוצאות של דחיית השיפוצים (גם בדירה של המשפחה שאנו מתגוררים בה כעת אמורים להתחיל שיפוצים). כמו כן, לכל אורך תקופת השכירות לא שילמו מים, גז, ארנונה וועד בית. איחרו פעמים רבות בתשלום וצ'ק אחד חזר. אנו מעוניינים שיצאו משם. מה אנו יכולים לעשות בעניין? תודה מראש.
שלום רב,
יש להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) מסירת בטוחות הינה תנאי יסודי לקיום הסכם השכירות, וככל שהשוכר אינו מביא לך הוא מפר את הסכם השכירות ואתה יכול לדרוש ממנו להתפנות. 2) כאשר שיק חוזר והשוכר אינו משלם את דמי השכירות גם במקרה זה ניתן לד...
המשך תשובה