שלום רב, חוזה מסתיים ב 2/7, תיזכרנו 3 חודשים לפני תום חוזה על כך שתקופת השכירות מסתיימת. ביום ששי האחרון הודענו כי חתמנו עם דיירים חדשים ושוב מזכירים כי החוזה יסתיים בתאריך האמור. כי הודעת ווטסאפ בה השוכר מודיע כי אין בכוונתם לפנות את הדירה בתום החוזה כי אין להם חלופות. מה עושים??
שלום רב,
מומלץ להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל וסוכם בהסכם השכירות שאתם צריכים להודיע 60 ימים מראש ולא עשיתים זאת במועד, המשכיר רשאי שלא לקבל הודעה באיחור. ממליץ לשוחח איתו ולהגיע להסכמות...
המשך תשובה