שלום רב רציתי לדעת האם לבעלת הבית שלי מותר להוציא לי מכתב פינוי מהדירה בעקבות סירובי לשלם חשבון חשמל עד לבדיקתו מול חברת החשמל, החשבון האחרון שהגיע היה גבוה בכמעט פי 3 מהרגיל והרגלי הצריכה שלי לא השתנו ועל כן לאחר טענתי כי אני מברר את הנושא מול חברת החשמל בעלת הבית החליטה כי האמון נפגע וכי היא רוצה שאפנה את הדירה בתוך חודש ימים האם זה חוקי?
על פניו נראה שלא מדובר בהפרה יסודית להסכם השכירות המקימה עילה לפינוי, אך יש לבחון את הוראות הסכם השכירות ולפעול על-פיו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ממליץ לדבר עם אשתו של אבא שלה מחצית מהזכויות ולנסות להגיע להבנות אולי היא מעוניינת לקנות את החלק שלכם. 2. ככל ולא מגיעים להבנות, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף בדרך של מכירת הנכס לצד ג` וכל אחד יקב...
המשך תשובה