אמא שלי משכירה לדיירת דירה כ9 שנים. לפני 8 חודשים ביקשנו ממנה שתתפנה, ומאז היא רק מושכת אותנו. אמא שלי איבדה את החוזה.הלכנו למשרד השיכון כדי לבקש את החוזה והתברר שהדיירת זייפה אותו והוא נגמר בב1 ליולי כמה עולה הליך של פינוי מושכר מידי ומה אפשר לעשות כדי לזרז את ההליכים? היא גם קיבלה מכתב מעורך דין שעליה להתפנות והיא עדיין לא מתפנה.
שלום רב,
מומלץ להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם האפשרי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) יש לשלוח מכתב התראה לבעלת הדירה ומיופה הכח וככל שזה עוזר לפתוח בהליך משפטי להשבת השיקים. 2) ניתן להשיג את פרטיו של מיופה הכח מרשות האוכלוסין וההגירה (משרד הפנים), ממליץ לפתוח את ההליך לאחר סיום ה...
המשך תשובה