היי, תודה על הפורום. רציתי לשאול לגבי סימטריות של חוזה. בחוזה שכירות שלנו כתוב שהדייר יכול להתפנות מהדירה בהתראה של חודשיים מראש וכן בעל הנכס יכול לפנות אותנו מהדירה בהתראה של חודשיים. מצד שני גם כתוב, שהשוכר במידה והוא רוצה לעזוב הוא צריך להביא דייר במקום. האם זה חוקי? כי בעצם נשברה פה בסימטריה. תודה רבה
זה חוקי, החוק אינו מחייב "סימטריה".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ופניתם לבעל הדירה ויש לכם הוכחות בכתב לכך, וניתנה לו הזדמנות סבירה לתקן את הליקויים והוא לא עשה זאת, יש לכם בהחלט עילה להודיע לו על ביטול החוזה, ולדרוש את השבת הבטוחות והשיקים ככל שניתנו מראש ולעז...
המשך תשובה