השכרתי את הדירה למישהי שכל הזמן מתלוננים עליה השכנים על הרעש שהיא עושה וכבר התלוננו במשטרה כמה פעמים אבל לא נראה שהיא מבינה את המסר. אני לא רוצה לריב עם השכנים בגללה, האם מותר לי לפנות אותה?
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לאמור בהסכם ולחוקי העזר המקומיים.
ככל והתנהגותה עולה כדי הפרת ההסכם / עילת לפינוי הרי שיש להגיש תביעה לפינוי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ מאוד במידה והוא לא מוצא את השטר, להחתים אותו על מסמך בו חשוב לציין את סיום ההתקשרות ושאין לו טענות כלפיך ושהוא מתחייב שלא לעשות כל שימוש בבטוחה ובמידה והוא מאתר אותה הוא מתחייב להשיב לך באופן מ...
המשך תשובה