השכרתי את הדירה למישהי שכל הזמן מתלוננים עליה השכנים על הרעש שהיא עושה וכבר התלוננו במשטרה כמה פעמים אבל לא נראה שהיא מבינה את המסר. אני לא רוצה לריב עם השכנים בגללה, האם מותר לי לפנות אותה?
שלום רב,
יש לפעול בהתאם לאמור בהסכם ולחוקי העזר המקומיים.
ככל והתנהגותה עולה כדי הפרת ההסכם / עילת לפינוי הרי שיש להגיש תביעה לפינוי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ראשית על מנת לענות עניינית יש צורך בייעוץ פרטני. 2. החלפת מנעול במושכר הינה בניגוד לחוק. 3. כמו כן, ניתן לפעול במס` מישורים לרבות פנייה להוצאה לפועל לגביית החוב בגין השיקים שחזרו. ...
המשך תשובה